MID WINTER HANMER CRUISE

rez
Regular
Posts: 65
Joined: Wed May 13, 2009 8:04 pm
Location: Quake city! CHCH
Contact:

Re: MID WINTER HANMER CRUISE

Postby rez » Tue Jun 22, 2010 8:42 pm

sweet! so the day is saturday 17th July for the cruise :) hopefully shes gonna b an amazing sunny day like last year!

So ive booked a house that sleeps 15, will b $20ech a night if you all come along its super cheap!
This is everyone that is keen, let me no if u hav changed ur plans:
Chris m
vety
mark
nick m
becca
lewis
hayden
kelly
dan
pip
lulu
brendan
brocky
lisa

im pretty sure you hav to bring own bedding towels ect, and i think there is a bbq provided so we can hav a cook up for tea :)
1978 Datsun Cherry 100a

4TRUBL
Datsun Dreamer
Posts: 113
Joined: Wed Jul 23, 2008 11:04 am
aka: Vety
Location: Christchurch
Contact:

Re: MID WINTER HANMER CRUISE

Postby 4TRUBL » Wed Jun 23, 2010 11:39 am

im so EXCITED!!!!!!!
24 sleeps.... hehe

User avatar
lewishorrell
Financial Member
Posts: 401
Joined: Tue Aug 19, 2008 11:15 pm
aka: biebs
Location: Ashburton, NZ
Location: Ashburton
Contact:

Re: MID WINTER HANMER CRUISE

Postby lewishorrell » Wed Jun 23, 2010 12:34 pm

same cant wait!!!!!!! spoon time ;)
1972 p610 180B SSS
1970 p510 1600
Image

User avatar
mint16
Financial Member
Posts: 1846
Joined: Sat Jul 19, 2008 8:36 am
aka: Brendan
Location: Christchurch
Contact:

Re: MID WINTER HANMER CRUISE

Postby mint16 » Wed Jun 23, 2010 6:10 pm

Thoughts on sunday cooked breakfast???
Ive volunteered to cook it, is it gonna be pot luck or people bring their own food?
72 Datsun 1200 Wagon
86 Toyota AE85 Trueno 4AGE ITB

User avatar
lewishorrell
Financial Member
Posts: 401
Joined: Tue Aug 19, 2008 11:15 pm
aka: biebs
Location: Ashburton, NZ
Location: Ashburton
Contact:

Re: MID WINTER HANMER CRUISE

Postby lewishorrell » Wed Jun 23, 2010 6:19 pm

if we all bring something there could be a huge excess of food what if we all put in say $20 and we get all the food we need then spend the rest on alcohol haha
1972 p610 180B SSS
1970 p510 1600
Image

User avatar
Lulu
Datsun Driver
Posts: 253
Joined: Tue Aug 11, 2009 8:27 pm
aka: Lucinda
Location: Christchurch
Contact:

Re: MID WINTER HANMER CRUISE

Postby Lulu » Wed Jun 23, 2010 7:34 pm

I'm not 100% on the staying yet- My car alarm is fucked can't even turn my car on but if I do get it going and get a wof, I've got the girls coming with me so dunno if they'll wana stay. I'll let you know when I know tho!!!

Yay can't wait! :mrgreen:

dirtyleppa
Area Reps
Posts: 3940
Joined: Sat Jul 19, 2008 1:35 pm
aka: leppa
Location: BLENHEIM
Contact:

Re: MID WINTER HANMER CRUISE

Postby dirtyleppa » Wed Jun 23, 2010 9:07 pm

ill be coming but wont be staying. cant wait
SeEn-ThE_lIgHt wrote:I dunno, always seem to be fiddling with it


1984 Nissan C31 Laurel
1984 Datsun 910 Bluebird

datsunboy
Datsun God
Posts: 2002
Joined: Fri Jul 18, 2008 10:31 pm
aka: Dan
Location: Christchurch
Contact:

Re: MID WINTER HANMER CRUISE

Postby datsunboy » Wed Jun 23, 2010 10:52 pm

woop woop.....yeah me and pip will be staying for sure 8-) 8-) 8-)
1969 SSS Nissan Bluebird coupe
1970 Datsun 1600 - CA18DET - Sold!

User avatar
kartboy
Committee Members
Posts: 1221
Joined: Sun Nov 02, 2008 5:35 pm
aka: Hayden
Location: Christchurch, New Zealand
Location: Christchurch
Contact:

Re: MID WINTER HANMER CRUISE

Postby kartboy » Thu Jun 24, 2010 1:43 am

I should be there, won't be staying though

User avatar
Hey-mish
Financial Member
Posts: 161
Joined: Wed Jul 30, 2008 2:21 pm
aka: Hamish
Location: Christchurch
Contact:

Re: MID WINTER HANMER CRUISE

Postby Hey-mish » Thu Jun 24, 2010 6:37 am

remind me closer to the date. i should be able to provide convoy numbers lol wont be staying tho.
1976 120Y 1.5L
1973 140J 2.0L


Return to “South Island Events”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest